A KAVOSZ cégcsoport keresi új kollégáját Back Office munkatárs pozícióba
Szívesen vennél részt Magyarország egyik sikeres pénzügyi cégcsoportjának új kihívásaiban?
Ha igen, akkor Téged várunk a KAVOSZ csapatába!
Miért minket válassz?
- Sokrétű és izgalmas, kihívásokkal teli teljes munkaidős állást kínálunk,
- támogatjuk jövőbeni szakmai fejlődésed,
- családias légkörben dolgozhatsz,
- versenyképes jövedelemmel és cafeteria rendszerrel értékeljük a munkádat.
FŐBB FELADATOK:
- Egy országosan ismert vállalkozói hitelprogram keretében benyújtott támogatási igények ellenőrzése, előkészítése, majd továbbítása az adott minisztérium felé.
- Kötelezettségvállalások elkészítése, ellenőrzése valamint továbbítása az adott minisztérium felé.
- Finanszírozókkal történő egyeztetések, rovancsok készítése.
- Informatikai rendszerek tesztelése, tesztesetek készítése.
- Egyéb Back Office feladatok ellátása.
ELVÁRÁSAINK:
- Pénzügyi/gazdasági szakirányú tanulmány és/vagy végzettség
- Strukturált gondolkodás, képesség összetett problémák részegységekre bontására
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Powerpoint)
- Pontos, precíz és önálló munkavégzés, terhelhetőség, csapatmunkára való képesség
- Monotónia tűrés
- Tanulásra való igény
- Jó problémamegoldó képesség
- Megfelelő stressztűrő képesség
ELŐNYT JELENT:
- Széchenyi Kártya Program ismerete
- Back office területen szerzett tapasztalat
Értékeljük az alábbi tulajdonságaidat:
- Együttműködési készség, rugalmasság.
- Rendszerekben és folyamatokban való gondolkodás.
- Változásokhoz való alkalmazkodás.
Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, akkor küldd el Önéletrajzodat a kavoszhr@kavosz.hu email címre.
FOGLALKOZTATÁS JELLEGE, IDŐTARTAMA: hosszútávú foglalkoztatottság teljes munkaidőben.
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, VI. kerület